Merhaba. Bebeğim 6 aylık . Beşiği yatağımızın yanında, yatağımızın karşısında da gardrobumjz var. Biraz önce uyandı. Kendi kendine takılırken (bende özellikle ellemedim hemen belki geri uyur diye) gardroba doğru bakıp bakıp güldü 6-7 defa . En son 2-3 aylıkken tavana avizeye bakıp gülerdi. Ondan ver ilk defa gördüm böyle. Neden böyle bilen var mı?