yuhumgeliy ya çok teşekkür ederim ağlayarak okuyorum mesajını, her şeyin bi gün geçiceğini biliyorum ama inanamıyorum o kadar zorlu bir gün ve gece geçiriyorum ki allahım benim gibi olan annelere bebişlere kolaylık versin inşallah 🙏 dediklerini uygulucam ,em başından beri bebeği sallamaya alıştırmak istemedim o yüzden anakucağı hiç düşünmedim 🥺Ama bazı şeyler tüm planını alt üst edebiliyor ,yarın alıcam🌸