Aynı sorun bende de var kızlar şöyle hormonal en başta doktora gittim doğum kontrol hapı verdi hormonlarım daha çabuk düzelsin diye çünkü ben 4,5 ay oldu doğum yapalı 1,5 aydır dökülme var ama kanamam da çok oldu 4 ünite kan kaybettim hormonal sorunum var diye şuan Demir ve b12 kullanıyorum bi de Hallales diye şampuan var araştırın bi ben onu da aldım baya azaldı hala var ama biraz daha iyiye gidiyor ilk zamanlar duş tıkanıyordu yataklar yerler istemeiz çok gitti sizi çok iyi anlıyorum bu şampuana bir bakın derim