Bebeğim hala boynunu tutamıyor. 5 buçuk aylık Bi yoğun bakım süreci var 20 gündür kavuştuk birbirimize onun etkisi midir bilmem şuan 6 aylık doktora dediğimde normal diyor ama ben biraz fazla taktım.. Bunun için ne gibi egzersizler yapabilirim. Oğlum trakeostomili acaba ondan mı tutamıyor 🙄😔