Benim kızım 40 aylık tüm vücudunu kapladı gitmediğimiz doktor kalmadı. Değişik bitkisel ilaçlar da kullandık ama yok hala devam ediyor bizimki ileri seviyede neredeyse tüm vücudunda var ve çok kaşıdığı için de sürekli kanıyor. En son İstanbul üniversitesi çapaya doçente gittik o da ilaçlar karışımlar yazdı ama zerre faydası olmadı bize
Haftaya alerji testi yapılacak bakalım ne olacak. Şu an advantan kremini kullanıyoruz vazelinli bi karışımı da var. Hiç fayda etmedi