Alparslanmelis katılıyorum ve bu his beni delirtiyor .. benimkilerin arasında da 18 ay var . Kızım 2,5 yaşında oğlum 9bucuk aylık , kızımla resmen kanka gibiydik , artık yetemiyorum tablet falan vermezdim artık vermek zorunda kalıyorum .. buna rağmen o çok sakin ve kardeşini çok fazla sevıyor öyle olunca daha da suçlu gıbı hıssedıyorum , Allah’ım diyorum hırçınlaşmıyor bile şuna bak 😢sadece kendı kendine ağlıyor bazen bişeyi bahane edıp .. bunalıma gırıyor yani