Damlasu23 Kızlar bebeğim 3 ay 22 günlük ilk günkü gibi kızım emdikce göğsümün ucu yara oldu canım çok yanıyo emzirirken resmen ağlıyorum öneriniz varmi
alvisinannesi Damlasu23 gümüş kapak kesinlikle. Lansinoh- tahinin üzerindeki yağ- zeytinyağ çok kötü yaram olmuştu hepsini denedim geçti. 7 ay kullandım biraz abarttım sanırım gümüş kapak hiç yaram olmamıştı çıkardım oldu 🫤
Defneem Damlasu23 garmaston pomat kullanmıştım bide ayva çekirdeği suda bekletin jel kivami alacak onu sürün inanılmaz iyi geliyor
barlassmoom Damlasu23 lansinoh çatlak kremi ayva çekirdeği jeli bir de hemşire bana tahinin üstünde biriken yağdan sürmemi önerdi, lakin emzirmeden önce iyice temizlemek şartıyla. ben denemedim.. yine de araştırın isterseniz