Hanımlar iyi geceler daha önce post açtım ama cevap gelmedi.. ikizlerim 22 aylık 7 aylık olduklarında ilaçla adet olmaya başladım 2 ay kullandıktan sonra düzene gitmişti. Fakat 3 aydır ara kanamam oluyor yani 14-15. Gün hafif pembemsi leke oluyo 1-2 gün lekelenme oluyor normal zamanımda yine adet oluyordum. Bu ay yine 15-16. Gün sanırım 1 gün hafif lekelenme oldu ve günü gelmesine rağmen adet olmuyorum. Adet düzensiZliği böyle mi oluyor. Annem de hamile misin diyip duruyor moralim bozuldu 🥴