Hurremsultan7 2 gündür kusmaktan içi çıktı yavrumun. bugun serum yedi antibiyotge basladık. Çocuklar arasında kusma salgını varmış oyun parkına gitmiştik geçen hafta lütfen dua edin teyzeleri hemen iyileşelim
aysenurbahadir Hurremsultan7 çok geçmiş olsun yeğenime de dün serum taktılar. Çocuğun içi dışına çıkmış artık
Diclesu Çok geçmiş olsun benim oğlumda 3 buçuk yaşında 2 ay önce aynı şeyleri yaşadım su bile içse kusardı yawrum yemek yemeğe korkar oldu anne kusacak diye