2bebelianne__ zynpsk Canım ben bir senedir Microgynon kullanıyorum Benim de Adetim de azalma oldu 4 gün falan oluyorum ilk bende hapa başladığımda baş ağrısı iştah ve sinir yapmıştı bende şu anda çok memnunum %100 koruyor zaten ek bir korunma yöntemi ne gerek yok
2bebelianne__ zynpsk Ben Microgynon kullanıyorum bende de adet azaltması yaptı tüm doğum kontrol haplarında bu var