meleginannesiyim Kızlar mayısta 1-2 gün kacıp gezeceğiz sıcak bir memleket doğu tarafında ne diyorsunuz gezilir mi zehir mi olur
elifizm meleginannesiyim ben bebemle hep gezdim , bebeksiz gezmek kadar kolay değil tabi ki ama o ayda çok uyurlar o yüzden zorlanmazsın
Divayorgun meleginannesiyim o aylarda eahat geziliyor zaten. Ayaklanmaya emeklemeye başlayınca zor oluyor
Toprak-hira59 meleginannesiyim aralık dogumlu oglum yari kirki ckti basladik gezmeye sehir disina devamli cikiyoruz cok sukur zorlamadi bizi hic