Kızlar bebeğim 20 günlük doğduğundan berri hiç emmedi bir türlü memeyi tutmadı sürekli ağlama krizlerine giriyordu uzmanlara sorduğumda biberon değil kaşıkla yedir dediler öyle yaptık bu sefer de emmeyi unuttu dilini emmeye başladı emmeyi unuttu sanki sonra açlıktan sürekli ağlamaya başladı çocuk çünkü kaşıkla yarısı mideye yarısı üstüne gidiyordu bizde dayanamadık artık biberon verdik biberon dan sonra göğsümü tuttu mucize gibiydi iki gün emdi daha sonra dün gece hiç uyumadı gazdan çocuğum sürekli ağladı bugün de çok huysuzdu memeyi bir kere tuttu bir daha tutmadı ne yapcam hiç bilmiyorum öneri bekliyorum ne yapmalıyım ağlamaya başlıyor sürekli