ikiprensesannesiiiii Prensescik prospan da kullanabilirsiniz ama doktora sorarak tabiki. Bir de andız pekmezi öksürüğe iyi geliyormuş. Tereyağıyla karıştırıp kullanıyorlar
Toprak-hira59 Prensescik 2 yas altına verilmiyor bide doktorla mahkemelik olmustum 20 gunluk kizima verdgi icin😏
Oykuuuuuu Prensescik valla ben 3.5 aylık bebeğe verdim doktor reçeteye yazdı. Tadını sevmedi ama iyi geldi
OzlemKaragoz Bisolnatur diye bitkisel bir şurup var öksürük için onu kullanıyorum ballı, zencefilli bi bakabilirsiniz isterseniz
OzlemKaragoz Prensescik haklı olabilirsiniz eczaneden alırken sorabilirsiniz ya da çocuk doktorunuza danışabilirsiniz
Prensescik Oykuuuuuu doktorda verebilirsin dedi burnunda uyuyamiyor çektim ama ne yapabilirim onun için
Oykuuuuuu Prensescik serum fizyolojik kullanıyorum ben onun için şırınga ile burnuna sıkıp temizliyorum çok rahat uyuyor sonrasında .