Kızlar bebeğim 2 aylık yaklaşık 1 aydır saçlarında konak var. Önce kaşlarındaydı o geçti ama kafasındaki ne yaptıysam geçmedi. Zeytinyağı ve konak tarağını, bebek yağını denedim. Mustelanın şampuanını kullanıyorum. Hiç bir şey fayda etmedi. Şunu yaptım hemen geçti diyen var mı acaba? Ya da herhangi bir önerisi olan