kubrayrdkll1 Uyumamak için her türlü şebekliği yapıyo yürüyecek dermanı yok ama asla uyumak istemiyo ayağıma alınca kıyameti koparıyo her gece böyle artık niye böyle bu cocuklar ya 😂ben dayanamıyorum uykusuzluğa sen 19 aylık bedeninle nası dayanıyosun oğlusum