10 gün önce reglim bitti ama geçen hafta kanamam oldu gece 10 damla kadar sonra kesildi gün bir jki damla tekrar geldi daha yeni yine geldi şaka gibi ilk defa böyle birşey başıma geliyor. İlk kanamada hamilelik olabilir mi dedim acaba idrar testi yaptım sonuç negatif eşim korunuyor bu arada ama bu kanamayı çözemiyorum. Eşimde uyuyor acaba uyandırsam mi acile gitsek ne olduğunu çözerler mi ? Çünkü bugün de belim ağrıdi tüm gün internette bakıyorum rahim kanserine kaadr yazıyor şaka gibi… Varmı daha önce başına gelen?