dominantteyze Kızlar evi tuttugnda kirayı ödeyip öyle oturuyorsn. Biz şimdi haziranın 1 gbi çıkıcsz bu evden . Nisanda kiramızı ödedik bi. Dahaki ay oturmak için daha ödemicez öyle değilmi?