Asel_lena_mom 7 aylık 7 günlük 3 gün önce falan ayırdım odayı, bence nerde uyuduğunun farkında değil zaten ağlayınca duyup gidiyorum hemen emziriyorum. Benim için tek zorluğu kalkıp gidip emzirmem sık sık uyanıyor çünkü. Uykuları uzun olsa daha rahat olurdu. Kapı dışarı etmiş gibi hissetmiyorum odalarımız dip dibe kapılar kesişik ha yan tarafımda park yatağa koymuşum ha orda yatağına ondan rahatım çok şükür.
İlişki olarakta hiç yanında ilişki yaşamadık, sesten kıpırtıdan uyanır diye ama hissediyor bebekler biliyorlar etkileniyor bilinçaltı diye okumuştum yapılmamalı.