Oğlum 30 aylık en son 28.ci ayında olctuler. Hep 5_10 persantil aralığında. Başı küçük yani. Bi dr gerek yok artık ölçmeye diyor öteki olmaz en az 3 yaşı geçmeli diyor. Aklım çok karıştı. 2 yaşından sonra her ay ne kadar büyüyor çocuklarınızın bas çevresi bi de