Bir dönem benim kızımda da olmuştu. Gece uyandığında ve sabahları daha belirgin olurdu ve dilinin üstünde beyaz bir leke gibi birşey vardı. Çok kafaya takmıştım sonra başka birşey için doktora gittiğimde sordum acıktığı için oluyordur deyip geçiştirdi. Sonra geçti kendiliğinden.