Merhaba hanımlar kızım yeni 7. Ayına girdi. Genelde sabahları emzirip üstüne çeyrek Yumurta sarısı ve pirinç unu karıştırıp üstüne pekmez katip veriyorum kızıma öğlen de brokoli tarhana sebze veya yayla çorbasından biriini yapıyorum arada bebe muhallebisi yogurt da veriyorum farklı günler karışık. Yine de sütüm az olduğu için formül mama kullanmak zorunda kalıyorum suanlik kilomuz iyi şükür ama mamadan dolayı gereksiz kilo alır diye çekiniyorum. Sizin ekstra önerileriniz var mı acaba? Mama isteğini azaltacak türde tarifleriniz varsa öğrenmek isterim 🙏