Kızlar kızıma bayramlık elbise beğendim ama kalıbı bir beden büyükmüş normalde kızım bayramda 9 aylık olacak ben 9-12 ay alacaktım büyük olduğunu bilmiyordum satan bayan 3-6 ay alırsam şuan tam üzerine göre olur dedi zıbın etek takım tüllü güpürlü güzel bir elbise eğer 6-9 ay alırsanız eteği şimdi büyük gelir 12 ay olunca anca üzerine olur dedi yani kısacası 3-6 ay olanın eteği 20 cm 6-9 ay olanın eteği 24 cm etek diz altına inince güzel durmuyor diyor ilk kez etek giydiricem sizce ne yapsam