Mommyyigit Sorum başlıkta kızlar bu aralar çok hapşırıyor bu durumu yaşayan var mı acaba tıkalı mu desem 2 güne bir serum fizyolojik ile yıkıyoruz anlam veremedim bu durumu yaşayan var mı acaba
Balbeby Mommyyigit canım benimde oglum çok hapsurudu çok çok araştırdık ve doktora sorduk ama.bebekler için normalmiş her hapşırma hastalık değildir için rahat olsun
abdullahinannesi1 Mommyyigit serum fizyolojik yaptıktan sonra benim bebeğim hapşıruyor, burnunda kir vs. varsa çıkıyor.
Mommyyigit abdullahinannesi1 aynen sf sıkınca bizim ki de hapşırıyor fakat bu ara daha çok hapşırmaya başladı telaş yaptım bi an
AntiSosyallKelebek Mommyyigit Burun akıntısı hırıltı öksürük yoksa korkma hapşırması iyidir ciğerleri açılıyor gelişiyor denir
Mommyyigit AntiSosyallKelebek azcık nefes alırken hırıltısı var sanki ama akıntı yok emerken de bi sorun yok gibi ama bilmiyorum sf el yıkayınca hırıltı geçiyor
Mommyyigit AntiSosyallKelebek öksürük de boğazına bu ara ağız salyası kaçıyor inanılmaz ağzında salya var acaba dişi mi cıkıcak anlam veremedim
Esra_t Merhaba benim bebeğimde doğduğu günden beri hapsiriyor neden oluyor bilmiyorum ama doktora gittiğimde soracam
Asenam16 Mommyyigit 😂benim bebe ilk doğduğu günden beri hapşırır her gün. En az 4 5 defa. 3 aylık oldu hala hapşırır. Dr a sorduğumda normal dedi bana.