dunyaharikasi Ben faydasını gördüm en azından biraz daha cesaretlendim eds sistemini denedik,emzirme danışmanı olduğunu bilmiyordum iyi bir doktor diye gitmiştim ve doktoruma emmiyor dedim meme ucum yok o da ona yönlendirdi,1saat belki ugraştik ilk başta ememedi,meme ucum yok ve cok inat etti oğlum.Doktorun ve emzirme danışmanının taktikleriyle 55.gün emzirdim oğlumu o güne kadar tabi sağıp verdim.Bilmiyorum faydası olabilir denemekte fayda var bence.