MinelAskEla Arkadaşlar yarın nasipse 12 almaya gideceğiz hangi renk güzel sizce ben beyaz yada siyah arasında kaldım. Şuan kullandığım iPhone 7 gold 12 de hangi renk revaçta
Rainnnn MinelAskEla ben beyaz aldım diğer rengarenkler hoşuma gitmiyo oyıncak gibi 😂 lacivert güzel o da erkek gibi diye beyaz böyle goldla beyaz arası çok güzel 🥰
agacsizkoala MinelAskEla renginin bir önemi varmı, o kadar para verilen telefona kırk kat kılıf takarım ben rengi geç ekranı zor görünür 😁
YeniAnneIstanbul MinelAskEla ben lila veya mint yesilini cok begendim 🥰 beyaz veya siyah boyle renk secenekleri varken cok standart kaliyor sanki 😀
Ygz MinelAskEla beyaz veya mavi. 12 alıcak olsam kesinlikle mavi alırdım rengi aşırı güzel normalde beyazcıyımdır🥲