Lina06 Bebeğim 3 aylık çok gazlı olduğu için muskatı tırnak ucu kadar rendeleyip kendim yiyorum yemeklerime koyarak çocuğuma ve bana zararı olur mu acaba tedirginim 🥺
Berilsmom13 Lina06 ben çay kaşığına iğne ucu kadar incecik rendeleyip sütümü sağıp veriyordum kızımın ağzına hiçbir zararı olmadı üstelik çok rahatlattı kendim yemedim
Gamzeniz Lina06 çok ince rendeledim şekerle beraber ezdim toz haline getirdim diğer türlü acı oluyordu günde bir kaç kere veriyorum iyi geliyor
frambuaz Lina06 muskatıj yatısıtırıcı ozellıhı var bence vermemelisin doktorumuz cocuk bır nevi uyusuyor demıstı bıdaha vermedim
Lina06 Berilsmom13 oh çok şükür rahatladım ben kendim içiyorum dünden beri günde bi kez çok az şekilde kızım sakinleşti falan mutlu oldum bi yandan da korktum 🥺
Berilsmom13 Lina06 hayır korkma çay kaşığına sağ sütünü biraz koy muskası dök ağzına sonra hemen emzir ağzında kalmasın yutsun :) anında etki ediyordu kızımda
havvaace Lina06 hayır bize doktor önermişti hatta kendi çocuğu içinde kullanmış fazlası zarar hafif olması yeterli etkili çünkğ
Meryemtrksoy Berilsmom13 yaaa denesem zararı olmaz yani değil mi bıktık artık 4 ay oldu hala geçmedi ıkınarak uyanıyoruz hala gazdan gündüz de çok zorlanıyor bazen kimyon çayı yapıp kendimde içiyorum onada veriyorum 2-3 kaşık ama yok hiç fayda etmiyor onu da deniyeyim bari denemediğim şey kalmadı inşallah fayda eder korkupda veremedim ne Zamandır
bikerem Lina06 3 cocuguma da verdim,hicbir gaz damlasini kullanmadim. Herseyin fazlasinda oldugu gibi muskatin da 1 tam yenilmesi uyuşturucu etki yapar,bebek zaten karinca kadar büyüklükte yer ancak
Lina06 bikerem ay ne güzel ben çok geç kaldım öğrenmekle yeni öğrendim başladım kendim içiyorum etki ediyor gibi
frambuaz bikerem yinede uyusturdugu ıcın cocuk uyuyor gazı olmuyor yatıyor cunku bebek ıcın cok azı bıle yeterli bende nezman versem bır cımcık kucucuk uyurdu gazı olmazdı doktorum da cok kızdı cocugu uyusturmussun tabı uyur gazı olmaz dedı uyusuyor cunku dedı
bikerem Lina06 taa yıllardır kullaniliyormus,biz ane olunca öğrendik ancak. Kayinvalidem bile cocuklarina kullanirmis.cok eski bi yöntemmis,iyi ki kesfetmisler😍
Lina06 bikerem ya ben bitkisel ürünlere inanıyorum gerçekten ve eskiler biliyor söz dinlemek gerekiyor onlar yaşamış tecrübeli ben eski kafayla büyütüyorum 😂
bikerem Lina06 bitkisel icerikli oldugu savunulan gaz damlalarinin iceriginde de muskat cevizi var,eski kafa iyidir😍