Hope77 Kızlar bebeklerinizi ne zamana kadar doktora götürdünüz her ay götürüyormusunuz? Kaç ayda bir götürüosunuz yada ??
Aytnkck İlk 6 ay her ay gittik sonra 9 12 18 aylar şimdi 21 aylık olduk 24. Ayda tekrar gidicez sonra senede bir dusunuyrm
yektasmom Hope77 4 aylığız, her ay düzenli gidiyoruz, boy, kilo, baş çevresi ölçümleri yapılıyor. Aşılarımız yapılıyor. Şu an ay da bir görüşelim diyor doktorumuz sonra artık o ne derse ona uyarız.
Yoruldum Hope77 6. Aya kadar her ay götürün götürmek gerekiyor , sağlık ocağına güvenmeyin sadece boy kilodan ibaret değil ilk 6 ay kontrolleri . Evet 6. Aya kadar her ay götürdüm 7 de götürmedim 8 de götürüyorum