Yakın çevremden biri ikizlere doğum yaptı 1 er bucuk kilo doğdu bebekleri. Doktoru bebeklerin kilo alması icin 100 ml anne sütü sağıp içine 4 kaşık aptamil mama eklemesini söylemiş. 1 ayda bebekler 1 kg dan fazla aldılar bu yöntem ile. Acaba bunu prematüre bebekler için mi tavsiye ediyor doktorlr yoksa yapılıyor mu? Deneyen var mı ?