Sny123 benim kızımda çok ağlardı bazen çatlıcak diye korkardım. Sonra dışa dönük tuttuğumda sustuğunu farkettim . Dışa dönük tutup ayaklarını karnına doğru çekip hafifçe hoplatıyordum susuyordu 😂 2,5 aylık olana kadar bütün gün öyleydik. Allah yardımcınız olsun sizinde geçicek ama merak etmeyin 🙏🏻