kuzey-21 yusufmertmom 1 koca bardağı içemez kendine yettiği kadar içer mutlaka. Belki çok sever bebeğiniz ozaman aşırı olarak vermeyin yine de çok küçük midesi. Ama fazla içmez küçük suluk almıştım ben. Onu bile bitiremiyordu. 😃
istanbullugelin34 yusufmertmom siz yinede çok vermeyin bence sağlik ocagina yada götürdüğünüz doktora sorun ama çok su icerse midesini su ile doldurur anne sütü alimı azalabilir ay ay artırın benim fikrim
Gamzeevren yusufmertmom Benimde 6 aylık bebeğim var ek gıdaya geçtik. Ben sürekli deniyorum alışması için. 2 saatte bir veriyorum biberonla. İki veya üç kere çekip bırakıyor. 60 ml falan iiçiyor gün boyu toplamda :)
Buse1609 yusufmertmom Bizim doktorumuz öyle dedi sadece ek gıda sonrası istediği kadar içsin dedi kadar. Zaten diğer gibi midesini bulandırıyo
Zlm yusufmertmom ben veriyodum tadım sonrası her seferinde teklif ediyodum gün içinde de huzursuz gibi ise veriyodum benim kızım zaten suyu sever ben onu yikarken kafasında akanlari yaliyodu
Seymagil Rabia42_42 ıhlamur verin🙂 aromalı olduğu için seviyor bebekler. Az bişey karadut özüyle karıştırın 🤌🏻 seviyorlar
ArdicEge yusufmertmom ben bardakla su veriyordum 5 bucuk aylıkken ya🙈 içer tabiki bir iki denemeden sonra beceriyorlar🙈
yedinmiannecim yusufmertmom içmek istediği kadar. Su vermeyin diyenlere bakmayın Çocuk mama içiyor ama 6 aylık olmadan su içemezmiş bla ne alaka mama yani toz halinde Hiç mi susamaz suya da ihtiyacı var vücudunun Ben doğdugundan beri veriyorum İlk 1 ay 1 çay kaşığı verdim Sonra yavaş yavaş artırdım
yedinmiannecim yusufmertmom ha bir de muhakkak kan ilacı ve d vitamini verdikten sonra su verin çocuga Dişlerin ömrünü ileride kısaltıyor Çabuk çürüyüp dökülür Siyahlaştırır Ben çay kaşığına su koyup 3 damla d vitamini damlatıp veriyordum mesela
Seymagil Biri1 ben avent sulukla içiyorum başka suluk kabul etmedi 🥲 eğer 6aydan önce ise biberon da olabilir