yusufmertmom Evet kızlar ek gıdaya geçmeye az kaldı 🥹 5 ay 10 günlük şuan. 6.ayda ek gıdaya geçeceğim fakat ne kadar su vermem gerekiyor günlük bilmiyorum 🤦🏽♀️ İnternet de çöp bilgi dolu birisi diğerini tutmuyor. Yardımcı olur musunuz
elifizm yusufmertmom az içiyorlar zaten siz alıştırma bardaklarına bakın, ben pipete alıştırmıştım istediği kadar içiyordu
Seymagil yusufmertmom siz ne kadar vermek.isterseniz isteyin, sonuç; bebeğiniz ne kadar içmek isterse o kadar içiyor 😅 bakınız 8 ay 11 günlük olduk daha 150 ml bile içmiyor 😅 sürekli teklif etmek gerek ☺️
Buse1609 yusufmertmom bİz yemi başladık doktorumuz ek gıd sonrasında istediği kadar içsin dedi ben alıştırma bardağı verdim ne kadar içerse onu veriyorum zaten bir süre sonra istemiyor anlıyorsunuz
yusufmertmom Buse1609 sadece ek gıdanın peşinden mi vereceğiz sürekli değil yani gün içerisinde hep değil
elifizm yusufmertmom hiçte kaçırmıyor , siz deneyin böyle korkuturlarsa pütürlü de besleyemezsiniz blw de yapamazsınkz, tercih meselesi ben pipet ve alıştırma bardağı aldım kullanıyordu hiç sorun yaşamadık
Aloneeee yusufmertmom kimseyi dinleme. Benim bebeğim 5 ay 20 günlük. Şuan antibiyotik kullanıyoruz o yüzden suya yavaştan başla dedi doktorumuz. Ama kesinlikle suluk biberon ile içemiyor. Bardakla içiyor düşün 🙈 genzine felan da kaçmıyor ki bardak yani bu daha bebek 👶 bende silikon bardaklar var minnoş onlardan aldım. o yüzden deneyerek öğreneceksin her bebek farklı 😌
ArdicEge yusufmertmom bebegim 6.ayından beri pipetli bardakla iciyor suyu, arada fazla cekiyor öksürüyor vs ama hic bir sorun yasamadık. Biberon gibi suluktada genzine kacıyor bazen. Etrafı cok dinlemeyin
Seymagil yusufmertmom maşallah 🌸🌸 su iyidir çok seviyorsa içirin istediği kadar bence su içmenin 5-6 aydan sonra bir sınırı yoktur çünkü susuyorlar 🤭
herseySeninleguzel11 yusufmertmom Anne sütü alıyorsa o su ihtiyacını karşılıyor. Benim oğlum 10 aylık. Ek gıdadan sonra kaşıkla veriyorum 5-6 kaşık anca içer belki içmez. Doktora söyledim anne sütü karşılıyor ne kadar içerse dedi.
yusufmertmom herseySeninleguzel11 mama + anne sütü alıyor canım. Mama kaşığıyla ve arada bardağı ağzına değdirerek veriyorum. Hiç dolu dolu vermedim o yüzden bilmiyorum
MevaninMelegi yusufmertmom ek gıdadan sonra ara ara teklif edin onlar kendi belirliyo zaten ben su vermeye erken başlamıştım o yüzden çabuk alıştı şimdi su delisi oldu 15 aylık ☺️
Byznrzmr 4ay10 günlükken antibiyotik kullanıyorduk dr başla su içirmeye dedi şuan 4ay27 günlüğüz hergün 60cc su içer su içmeyi de seviyor mama da kullanıyoruz ama tabiki her bebek farklı
Buse1609 yusufmertmom Bizim doktorumuz öyle dedi sadece ek gıda sonrası istediği kadar içsin dedi kadar. Zaten diğer gibi midesini bulandırıyo
kuzey-21 yusufmertmom canım aşırı fazla içemez zaten tadı değişik geliyor az içiyorlar. Doktora sormuştum ne kadar bereyim diye ne kdar içerse okdr ver demişti fazla içmez emin ol 😊
Zlm yusufmertmom ben veriyodum tadım sonrası her seferinde teklif ediyodum gün içinde de huzursuz gibi ise veriyodum benim kızım zaten suyu sever ben onu yikarken kafasında akanlari yaliyodu