neslihanuz1 Bebeğimize artık bizim yediğimiz yemeklerin hepsinden yedirebilir miyiz? Özel yemek yapmak bazen yoruyor da :(
seymabykn neslihanuz1 10-11 aylıktan sonra ayrı yapmayı bıraktım kahvaltı da yemek de ne yapıyorsam onlardan yediriyorum böyle daha çok seviyo ve yemek istyo ayrı yaptığımda hiç yemiyordu
Utkucan neslihanuz1 bizim yaptığımızı tuzsuz yapıp onunki ayırıp sonra tuz ekliyorum öyle yaparsanız sıkıntı kalmaz birde ben kendi yemeklerinizde de tereyağı veya zeytinyağı kullanıyorum sorun olmuyor
kuzey-21 neslihanuz1 kendi yediklerimizden veriyorum. Mesela çorbalara tuzu az atıyorum biz tabaklarımıza ekliyoruz. Ayrı yapmıyorum artık
spaceship Doktorunun tavsiyesi ile 9. aydan beri çoğunlukla ortak. Tuzlu, acı vs olmadığı sürece bizimkilerden yiyor. Hatta daha çok seviyor.