Sebusebu benm 4 buçuk aylık ne meme ne mama istemi anca uykuda güzel çekiyo memeyi , bende okadar yoruldum ki bebeğim aç mi doydu mu ,aç olduğu için uyumuo kesin ,,, ah zayıfladı iyi bakamıyorum falan günü 5 10 dk uykular la ve acabalarla kapatıyoruz çok yoruldum bende sizi çok iyi anlıyorum,nolck beslenmek ve uyumak istememesi bilmyrm 😟