Alyabebekkk ilk 3 hafta 2-3 saatte bir uyandırıp emziriyordum. 3 haftalık olduktan sonra ne zaman uyanırsa dedi doktor. Özellikle gece uyandırma dedi büyüme hormonları salgılanıyor demişti. Şu an 7 haftalık oldu, gündüz 3 saatte bir-gece 4 saatte bir acıkıyor.