Mhmd2021 Yüz üstü koyduğum da kafasını kaldırmıyor kucağımda tuttuğunda yeterince güçlü durmuyor bebeğim sma değil ama hipotoni dediler bu durumu yaşayan varmı düzelecekmi bilmiyorum sürekli masaj yapıyorum egzersiz ama bakalım
Mimoza-kizim Mhmd2021 canim benim bebegmde durmuyordu yuzustu sevmiyordu bende kollarinin altina dogru battaniyeyi rulo yapip koydum daha rahat durabilsin diye bir kabin icine su koyabilirsin icine oyuncaklari at onlarla oynamaya calissin benim bebisim 5.5 aylik suanda daha yeni yeni yuz ustu durmaya basladı 3 haftadir falan e bebekte kurmalı oyuncaklar var dikkatini cekebilecek ben onlardan aldim bir kabin icine su koydum oyuncaklarini attim icine onlarla falan oynayarak sevdi yuz ustu durmayi simdi kendisi dönüyor oynuyor biraz ugrasman gerekiyor o yuz ustyken sende onun karsisina yatabilir sarki soyleyebilirsin sohbet edebilirsin
Woman35 Mhmd2021 oyun halısı varsa orda yğz üstü yatırın renkler dikkatimi çekiceği için uzun süre durabilir belki bide önünde çıngırakla oynayın ses çıkarin çıngıakla
Sumoo Çok geçmiş olsun, Allah şifa versin inşallah,o nasıl bı hastalık bilmyrm geçici mi dönemsel mi yani
Gokcennderenn Yaşıtlarına göre biraz daha geç yapabilir yürüme oturma başını kaldırmada zorlanır. Bol bol yüz üstü tut önüne oyuncak koy el kol hareketleri yaptır vücuduna yağla masaj yap parklarının arasına kendi parmaklarını koy kaldırmaya çalış. durumunuz varsa spa ya götürün
Mhmd2021 Gokcennderenn teşekkür ederim katarakt la doğdu 4 ameliyat geçirdi 40 günlükken başladı ameliyat lar görmede sayım olduğu için olabilir dedim ama bilmiyorum yüz üstü hiç sevmiyor ağlıyor bide gözlük var ya ne yapacam bilmiyorum bu duruma çok üzülüyorum 😢
Mhmd2021 Mimoza-kizim kapın içine su koydunuz bebeğide suyamı koydunuz orasını anlamadım çok ilgileniyorum konuşuyorum oyuncaklar veriyorum ellerine masaj yapıyorum hergün dönmüyor zaten daha yüz üstü yatmaya öğrense belki daha iyi olcak ama pes etmicem öğrencez inşallah çok teşekkür ederim
Mimoza-kizim Mhmd2021 hayir battaniyeyi rulo yapip bebegin gogsunu desteklemek amacli kollarinin altina dogru koydum onunede biraz su koydugum kabı koyup içine oyuncaklarini koydum benim bebegimi fizik tedaviye gondermisti doktorumuz dönmesi geç kalmis birde kafası oturdugu zaman ve yuz ustu durdugu zaman bir sure sonra öne dusuyor diye 1 hafta sonra kendi kendine dönmeye basladı kafasini dik tutmaya basladı yani bebekler birden gelisiyorlar canlari ne zaman isterse o zaman yapiyorlar yapmak istediklerini cokta moralinizi bozmayin 🥰🥰
Mhmd2021 Mimoza-kizim ay hade inşallah benimde öyle olur şaşırtır beni bugün elini oyuncaklara uzatmayı öğrenmiş bide kafasını kaldırsa inşallah düzelecek inşallah
Mimoza-kizim Mhmd2021 duzelir canim bebisler cok degisik varliklar valla ayaklariyla oynamiyordu normalde bi sabah uyandim o uyanmis ayaklariyla oynuyor bende sasirdim aniden degisip gelisiyorlar :) moralini bozma bebeginin tadini cikar doktorlarada cok bakma sen