Kızlar kızım 27 aylık oldu ve artık çiş eğitimi vermeye başladım ama çok zor olucak sanırım 1 haftadır bez kullanımını azalttık ama bi türlü yapma k istemiyor çişini tutuyor veya aglayarak yapıyor ama yapınca o kadar çok mutlu oluyor ki çok seviniyor çile bay bay yaptık falan diyor ama tekrar çiş geldiğinde bi türlü rahat rahat yapamıyor zorla aglayarak yapıyor ilk çocuk olunca bnde tam bilmiyorum açıkçası tecrübeli anneler nasıl bir yol izlemeliyim neler yapıp neler yapmamalıyım bilgisi olan varmı acaba