Bende 37.hafta 2.500 kilo doğdu kuveze girmedi ama çok ufakti 43 cm boyu vardı tek başıma baktım, kizima gurbette( hollanda) ailem kimsem yoktu yanında ve kusan bir bebekti eşim öğlen işe gidip akşam gece 11 de geliyordu yaparsınız zor oluyor anne mafoluyor ama oluyor hiç ama hiç kucağımdan indirmedim hep gogsumde uyudu kızım şükür suan 8 aylik herşeyi geride bıraktık zor gunleri eve gelince mama süt icememekten sarılık oldu bide 😖😖😖ışıkta yattı emmeyi bilmiyordu emmeyi öğretiler hastahnede sarligaa dikkat edin 🙏🏼🙏🏼🙏🏼