Mirayymn deneyebilirsin canım.. Biz fransada yaşıyoruz gurbetçiyim burada birde 6 yaşında oğlum var araştırma yapa yapa doktorlara. Sık gele gide ne iyi ne kötü anlar oldum. Doktorumuz dan çok memnunuz oğlumu 6 yaşına kadar takip etti sıra kızımda çok ne verdi se ne önerdiyse hep başarılı oldu