Sev6127 Bebeğimi yavaş yavaş destekli oturtuyorum ilk başlarda çok hevesliydi kendi kalkmak istiyordu şimdi ise oturttuğum gibi kendini iterek yatar pozisyona geçiyor acaba bi sıkıntısı mı var normal mi ? Sizlerden böyle bişey yaşayan oldumu