HaKaanBusra Iyi geceler herkese. Bebegim 7 ay 20 günlük 12 gun önce dikişli sünnet olduk. Doktor krem verdi ve karton bardagi 3 gun kullanmamizi soyledi. Verdigi krem bitinceye kadar kullandım. Ama halen beze yapışır korkusundan kartonsuz bez bağlamadım. Kartonu çıkartmam gerekiyor biliyorum ama yapışmaması icin ne yapmam gerek onu bilmiyorum. Bezine sıvı vazelin mi surmeliyim yoksa sünnet bölgesine iyi gelen bir yag mi yoksa bir pişik kremi mi sürmem gerekiyor? Birde yüzüstü dönmek yuvarlanmak istiyor pek izin vermemeye çalışıyorum ama bazen de dönüyor. Bu zarar verir mi? Dönmesine ne zaman izin vermeliyim? Birde sünnet bölgesi iyilesti mi onu da anlamıyorum pek nasil olmasi gerektiğini bilmiyorum çünkü ilk bebeğim. 2 gun sonra doktor kontrolü var ama size de sormak istedim. Birde dikislerden biri erken düştü digerleri duruyor. Bunu yaşayan var mı bu bir sorun teşkil eder mi? Şimdiden yanıtlarınız için hepinize teşekkür ederim. Tabi umarım postum yukarıda kalır da görenler olur😇
Benekist HaKaanBusra 5 gun once 3 aylik bebeğim sunnet oldu. Dikişleri 3 gune düştü. Hala şiş, pipisinin alt kisminda sari akinti var doktor normal dedi 3 aya kadar kalir dedi 1 yil kalmasi da normal dedi. Banyosunu 3 gun sonra yaptrdim ve ilk beze o zaman degdrdim. Henuz donemedigibicin bizde problem olmadi. Kremleri 15 gun kullanicam 🤗 gecmis olsun ☀️
Seyhantugra HaKaanBusra ben bebeğimi sünnet yaptırdığımda klipsli yaptırmıştım dikişli değil klips çıktıktan sonra doktorumuz sarı kantaron yağı sür demişti her bez değiştirme de sürüyordum bi doktorunuza sorup deneyebilirsiniz hem yara iyileştirme hem de mikrop kapmasını önleyici etkisi varmış
Seyhantugra HaKaanBusra hayır bez yapışmıyor bol bol sürüyordum etrafına da bir ay önce sünnet oldu hala günde 1-2 defa sürüyorum
Bilinmeyennn Bezine zeytinyağı surun yapısmasindan korkuyorsanız. Ben de oglumu 9 aylıkken sünnet ettirdim. Sünnet kilodunu giydirip üstüne bezini bağladım Ben pipisine darbe almasin, donebilsin yerde falan diye o şekilde rahatlamışti. Belki size de fikir olur.
HaKaanBusra Bilinmeyennn sünnet kilodu almayı bende düşündüm gerçekten dönerken zarar vermiyorsa alabilirim. Plastigi rahatsiz eder mi diye tereddüt etmiştim. Siz ne zamana kadar kullandınız o kilodu? Kac tane alsam yeterli olur?
Bilinmeyennn HaKaanBusra yok rahatsız etmiyor plastigi. Kilodu bebeğinize göre ayarlayip yanlarından dikin büyük gelmesin. 3. Gun sonunda taktim 1 hafta kadar onu kullandık. Ben dönüşümlü 2 tane almıştım. Kaka falan yapınca yıkayıp koyuyordum lazım olunca dogeri de kirleninxe fön makinesi ile kurutuyorduk.
minik_koalam HaKaanBusra 17 aylıkken yaptırdık ama hiç karton falan kullanmadık, hastanede kendine gelince narkoz etkisi vardı baya ağladı ama eve gelince hiç sünnet olmamış gibi oynadı maşallah. Birkaç gün bez değiştirirken izin vermiyordu ama çok şükür güzel atlattık biz
HaKaanBusra minik_koalam bizde lokal olduk. Eve geldik bi kac saat mizmizlandi gece rahat şekilde uykusunu uyudu. Ertesi günde öyle güzel geçti yani :)
KutayinAnnesiii HaKaanBusra dikişler düşmesi için devamlı yıkayın altını açtığınızda biz 5 gün falan karton bardak kullandık 1 yaşında oldu sünnet oğlum çok hareketli bir bebekti ama sıkıntı yaşamadık. Evet beze yapışma olayı oluyordu ben 1 hafta kullandım verdiği kremi sonrasında kantaron yağı sürdüm her alt acmada 10 günde düştü bütün dikişler
HaKaanBusra KutayinAnnesiii peki dikis düşerken et parcasi gelmesi normal değil dimi? Sadece dikişin düşmesi gerekmez mi? Ben kartona yapışmış cok az etli bi dikiş gördüm umarım bu sorun teşkil etmez yeniden oraya dikiş atmam gerek demez doktoru umarım… bundan korkuyorum😓
Adssmom HaKaanBusra benim bebeğim 30 günlükken oldu 5 gün krem sürdüm sonrasında hiç yapışma olmadı ama her gün duşa sokup yıkıyorum hala 20 gün kadar oldu. Yapışacağını hiç sanmam artık 🌸
HaKaanBusra Adssmom peki duşun illaki köpüklü olmasi sart mi? Biz sünnet olmadan önce her alt acmada altini duru suyla yikiyordum ben pişik olmasin popi rahatlasin diye ama simdi biraktim onu. Yine devam etsem ona etkili olur mu?
Deletedmom_33 HaKaanBusra Ben 41 günlük yaptırdım. Fucidin krem verdi 8-9 gün kullandim. 4 tüp bitirdim. Her bez değiştirme de pipi ve beze sıkıp kapattım bezi. 6 günden sonra beze sürmez oldum. Dikişler zaten 5-6. Gün atmaya başlamıştı
KutayinAnnesiii HaKaanBusra valla bilemedim ki et parçası olsa orada açıklık olduğunu fark edersiniz.