busra37 benim oğlumda 2 aylıkken alıştı besikte uyumaya. Bebegimi banyo yaptirmak icin annem 2 güne bi geliyordu bana. Tek banyo yaptiramiyordum ben. Annem alıştirdi aslında besikte uyutmaya. 😂 ben kapalıyım.eşarbımı oğlumun kafasinın yanina koyup sallayarak uyumaya aliştirdi. Benim kokumu alarak uyudu yani. Şimdi 3,5 aylik, hala eşarbımı kafasinin yanina koyarım 2 dk felan sallayinca uyur hemen. Sende belki böyle yaparak alıştırabilirsin. Allah yardim etsin canım hepimize 😊