Kızlar bebeğim 2 ay 26 günlük bu akşama kadar beşiğinin içine reflü yatağı koyup o şekilde uyutuyordum ama artık reflü yatağına sığmıyor ayakları dışarda kalıyo ilk defa beşiğinde yatırdım ama yastık kullanımı önerilmediği için direk çocuğu öylece koyup üstünü örttüm. Bu konuda biraz acemiyim nasıl kullanmam gerekiyor acaba başının altına ince bişey koysam mı tecrübelerinizi merak ediyorum sizler nasıl yatıyorsunuz çocuklarınızı ?