Oaoa
7 yaşında olan genel anesteziyle oldu ,uyanması sorun olmadı ilk çiş sorun olmadı.ama her gün sürülen krem onu çok korkuttu.sargının açılması zor oldu. Ama neye, niye ağladığını biliyorduk.küçük olan (. 7aylık)lokal anestezi ile oldu . Çok zor geçti.