Tiniminigelin kendimi gördüm . Korkuyordum alt değişmeye . Daha dünyaya alışmaya çalışıyor annesi . Tiskiniyor diyim sana üşüyor felan ıslak mendil değince. 1. Ay bitince belkide daha kısa sürede alışır. 3 aylık oğlum . Şimdide ağlayınca susturmak için altını acıyorum. 😅😅😂