Gizemlim sizede çok geçmiş olsun yok ben ksn görmedim ama internetten biraz araştırdım 2 bez değişikliğinde mukus geçmezse 3 de mutlaka doktorunuzla görüşün yazıyordu. Birde yüzde kızarıklık döküntü huysuzluk varsa (kusma da yazıyordu ama bizde kusma yoktu) süt alerjisi belirtileridir diyordu. Ben yüzü kızarınca korktum bide bebeğimin yanaklarında bu foul saçlarının olduğu yerde doğdıuğundan beri egzama var ama böyle her yeri isilik gibi kabardı doktor egzamaya bağladı o kabarmaları eğer 1 ayda geçmezse o zaman mamayı değiştirin dedi işte bakalım birde üşüttüyse kakada mukus ve yüzde nadirende olsa bu kızarmalar gözüküyor dedi sabah öksürdüğünü de söylemiştim 🤦♀️ siz götürdünüz mü doktora