marscicegi Deryaliiiiiii aynı dertten muzdaribim 4 yaşındaki oğlum aynısını yapıyor sürekli üstünü örtüyorrum gece boyu 🥴
Mircet Deryaliiiiiii uyku tulumu kullanın 0.5 tog ben mevsim geçişlerinde onu kullanıyorum kisin 1.7 tog
Deryaliiiiiii Mircet bu numaraları hiç bilmiyordum ben şuan Waikiki den sipariş vericem mesela nasıl alıcam bu numaraları sadece yaş yazıyor
Katya Deryaliiiiiii uyku tulumu alın. Benım odam da 21 derece bende çorapsız ve uyku tulumuyla yatırıyorum
Tatlican Deryaliiiiiii Ben bazen kisa hırkanın dugmelerini ilikliyorum kızımı icine soguyorum donsede açılmıyor iyi oluyor
Mircet Deryaliiiiiii ayy evet ya waikikide internette tog değeri yazmıyor yorumlara yazıyor bazıları ordan bakabilirsiniz ben hep mağazadan aldım emin olamadım internettekilere
Deryaliiiiiii Mircet bende öyle yapayım mağaza bana uzak olduğu için genellikle internetten alıyorum ama yaz için inceleri iyi olur
Bal_bebegim Deryaliiiiiii 21 derece biraz soğuk sanki evin ısısı 25 oğlumun odası kapatınca 26.5 felan oluyo gece üzerini örtmüyo sıkıntı etmiyorum ben 😊
Deryaliiiiiii Bal_bebegim ya dereceyi yükseltirim sorun degil ama doktorlar bebeklerin rahat uyumaları için20 ve 22 derece arası olmasını söylüyor
Gulsum21_ Deryaliiiiiii doğduğundan beri asla örtmedi kundak istemedi çorap giymedi şuan hala aynı deli oluyoruz eşimle giydirmek için ama giydirdikten iki dakika sonra çıkarıyor çıkmazsa ağlıyor
Guneskiz48 Deryaliiiiiii 20 aylık kızım öyle örttüğüm an uyaniyor uyku tulumu kullanıyorum ama ayakları hep açık
Bal_bebegim Deryaliiiiiii evet haklısınız ama o derece aralıkları benim için bile soğuk üşütür diye arttırıyorum ben