9 aylık kızım var başlıkta gördüğünüz gibi sadece ek gıda sabah kahvaltısı meyve püresi çorba gece maması olarak. Günde o şekilde mama içmek istemiyor asla kusuyor acaba sadece ek gıda alsa olurmu bilemiyorum ki anne sütü de yok 7 aydan beri o şekilde ama gelişimi güzel mama bu araalr içmek istemiyor