Deletedmom78654 Arkadaşlar Almanya da yaşıyorum süt arttırıcı humana still tee bulamıyorum burda satılan yet var da ben mi biliyorum ya da sipariş verebileceğim bir yer var mı acaba biliyor musunuz
Tuba Deletedmom78654 burda satilmiyor sanirim bende bulamadim fakat hic gerek de yokki burda dm ve rossmanndaki satilan stilltee‘lerdr isini görür. ben amazondan acik stilltee siparis verdim onu iciyorum hep. icinde bockshornklee olmasina dikkat et, o cok güzel sütü arttiriyor☺️
Deletedmom78654 Tuba ben de dm den alıyorum hep de herkes humana çok iyi dediği için almak istedim ama bulamadım . Teşekkür ederim tavsiyeniz için 😊
Tuba Deletedmom78654 türkiyede pek bi seçenek olmadığı için iyiyi buluyorlar fakat içinde çok şeker varmış o yüzden pek önerilmiyor☺️ rica ederim
BuseK Deletedmom78654 bi postta etiketledim sizi o çayla şekerli şeyler içmektense yerine onları deneyin derim ☺️