Birmuallime Bebeğim 1 yaşına girecek hipp combiotic kullanıyorum artık 3 numaraya geçeceğiz önce haz sorunu oluyor diye hep combiotic kullandık ama şu an organik e geçsek bi fark olur mu bilgisi olan var mı