Medihayldz merhaba uzun bi zaman olmuş ama biz de şuan 4 aylığz ve biberon reddi başladı dediğiniz gibi 4 aydır avent biberon kullandık fakat şuan çok zor içiyor siz ne zaman altınız bu durumu kaç gün sonra normale söndü ya da normale dönüyorlar mı ya ben çok üzülüyorum çok stres yapıyorum zaten memede süt yok bi de biberon almasa ne yaparım ben 4. Ay atağı diyorlar ama ne atakmış arkadaş yaaaaa